niedziela, 17 kwietnia 2011

Peeling :)

Dawno nie pisalam, bo nie mialam zbytnio czasu, ale teraz poprawie swoja frekwencje w tym miejscu :) Dzisiaj przedstawiam Wam peelingi, ktore mnie urzekly i ktore polecam w 100 procentach :)


Peeling Perfecta do cery tlustej i mieszanej. Doskonale oczyszcza i wygladza twarz. Uwielbiam dotykac moja buzke bo uzyciu tego peelingu. Ladnie pachnie morskim powietrzem, jest gruboziarnisty i swietnie radzi sobie z krostkami. Skora jest matowa i piekna :) Jest niedrogi i bardzo wydajny.



Olay Regenerist tero-peeling z mikrogranulkami :)
Idealny na zime, gdy zimno nam w buzke mozna ja szybko rozgrzac tym specyfikiem. Ma przepiekny zapach, swietnie oczyszcza i jeszcze to przyjemne uczucie ciepelka :) Niestety jest drogi ok. 50 zł, ale na prawde warto, bo jest bardzooo wydajny !



Eveline peeling antycellulitowy SLIM EXTREME 3D !
Tym razem peeling do ciala :) Idealny ! Urzekl mnie jego zapach od pierwszego uzycia. Doskonale wygladza cialko, jest niedrogi i ujedrnia skore oraz pomaga z redukcja cellulitu ! Ja akurat uzywam go w celu wygladzania, wiec nie wiem jak dziala na cellulit. Ma gesta konsystencje wiec ciezko go wycisnac z butelki, ale nie trzeba miec az tak duzo sily :)


:*

1 komentarz: