sobota, 22 października 2011

coUmnie./recenzja.

Wybaczcie,ze ostatnio nie dodawalam postow, ale pragne Wam sie wytlumaczyc. Ostatnio kompletnie nie mam na nic czasu. Mam 7 treningow w ciagu 5 dni, w weekendy szkola i do tego znalazlam prace, wiec bedzie jeszcze gorzej. Treningi to tance + silownia ;-) chudniemy na zime :d
Dzis bylam pierwszy raz w szkole. MASAKRA! 10 godzin ! Na pierwszych dwoch wykladach z biochemii bylo na prawde spoko. Kobitka konkretna i fajnie sie jej sluchalo, ale niestety gdy przyszedl czas na Fizjologie i Patofizjologie oraz Anatomie, a jeszcze pozniej Biologie i Genetyke odpadlam ! ;-( Uwielbiam jak stare dziadki wykladaja trudne przedmioty i w dodatku ich nie slychac ;-( Coz. Bede musiala zainwestowac w ksiazki. No i jak juz wspomnialam udalo mi sie znalezc pracke ;-) Aktualnie czekam na grafik hiehie. Szybko ;-)

A teraz uwaga!

Czy nie kazda z Was marzy o idealnie bialych zabkach ? Oczywiscie istnieje wiele metod na wybielanie, ale niestety nie kazda jest skuteczna. Na szczescie ktos madry wypuscil na rynek takie cos jak SPECJALISTA BIALA PERŁA SYSTEM, a mianowicie SYSTEM DO WYBIELANIA ZEBOW.

Opakowanie zawiera:
-3 specjalistyczne aplikatory
-2 tuby z zelem wybielajacym (kazda starcza na 65 aplikacji)
-etui
-strzykawka
-instrukcja przeprowadzania kuracji
-wkaznik skali bieli zebow


Kuracje stosuje sie dopoki nie osiagnie sie oczekiwanego efektu. Max. ok. miesiaca. Mozna uzyc systemu jeden po drugim jesli jeden nie przyniesie efektow, ale jest to raczej niemozliwe. To swietny i sprawdzony sposob na bielsze zeby !

Aplikatory nalezy umiescic na 5 minut w temp. 80 stopni C. , a nastepnie odczekac chwilke az ostygna i przyciskajac do zebow uformowac odpowiedni ksztalt. Nastepnie za pomoca strzykawki wprowadzic do aplikatorow 3ml zelu wybielajacego i pozostawic na zebach przez 30 minut !
Zalecane jest stosowanie 2 razy dziennie ;-)

Wedlug mnie duzo lepsze i bardziej oplacalne od paskow White Strips Blendamed!

Dostepne w aptekach i dobrych drogeriach ;-)
Cena: ok.56 zł ( na allegro mozna kupic taniej ;-) )

A teraz zabieram sie za recenzje lakieru do paznokci
Golden Rose with protein

Oczarowal mnie jego odblaskowy, rozowy kolor, ladne opakownie oraz cena bo ok.3,50 zł.
Pomyslalam sobie, ze za tak niewielkie pieniadze poszaleje i sprawdze to cudenko.
Coz moge o nim powiedziec:
-opakowanie ma na prawde bardzo solidnie wykonane i przyciaga wzrok
- cena jest niewielka
ale niestety,:
- trzeba nalozyc przynajmniej 4-5 warstw zeby uzyskac dobry efekt, przy 3 warstwach przeswituja paznokcie
- jest bardzo krotkotrwaly, odpada juz po jednym dniu

Uzylam go 2 razy a juz nie mam 1/5 buteleczki! :-(

Niestety zawiodlam sie. :-(

A Wy uzywacie lakierow Golden Rose? Co o nich sadzicie ?

6 komentarzy:

  1. Jestem na technologii żywności i żywieniu człowieka ;) hmm, a u Ciebie widzę, że kosmetologia, całkiem fajny chyba kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie, napisz mi jak się sprawuje ta biała perła to po pierwsze :* po drugie dawaj mi swój numer gadu, a po trzecie napisz gdzie pracujesz i jak Ci jest?
    teraz będziesz miała taką figurkę, że mmm :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your style, sounds like a great product!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. To naprawdę działa? Moja siostra miała kiedyś takie coś, tylko innej firmy i niby wybielało, ale wystarczyło, że wypiła herbatę i już miała takie same zęby jak wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się tutaj ;) zostanę na dłużej, pozdrawiam i życzę samych sukcesów w treningach :)
    kosmetyczkakamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ja planowałam kupić sobie paski wybielające al jeszcze sie zastanawiam właśnie nad innym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń