niedziela, 2 października 2011

O wszystkim naraz ;-)

Czeeesc ;-) Wlasnie wczoraj przeczytalam co mnie czeka na I roku studiow ;-) Mam 7 przedmiotow, ale za to jakich ;-) Historia Kosmetologii, Jezyk lacinski, Biologia i genetyka, Fizjologia iPatofizjologia, Anatomia i Socjologia ;-) Hahhaha pozdrawiam z miejsca ! :) Malo tego po skonczeniu pierwszego roku musze zrobic 4 tygodnie praktyk ;-) Hiehehhe. Ale sie bedzie dzialo...;-)


Jak wspominalam 2 posty wyzej wrocilam na Taniec Nowoczesny ;-) Jestem juz po 2 treningach i znow czuje sie jak w raju ;-) Robie to co kocham i daje z siebie wszystko ! Ponad to juz na srode mam miec 2 ósemki solowki badz duetu ;-) Haha. Najs! Pozyjemy, zobaczymy ;-)

Jest nooowy zajebisty katalog Avonu, w ktorym jest mnostwo promocji i swietnych rzeczy ;-)
Same sprawdzcie ;-) Kiedys daaaawno temu jak mialam z 10 lat zamowilam sobie blyszczyk z brokatem, ktory pachnial malinowo aleee tak pieeeeknie ! ;-) No i pozniej juz to wycofali z produkcji, az tu nagle jak sobie tak wspominalam i marudzilam, ze szkoda, ze go nie ma, otwieram KATALOG, patrzeee ... a tak powrocily i to w 4 roznych SMAKACH I ZAPACHACH ! ;-))) Oczywiscie zamawiam ;-) I duzo innych moich juz upatrzonych rzeczy bedzie lezec wkrotce w mojej szufladzie i kosmetyczce ;-)

Dzis jest ladna pogoda, moze sie wybiore na zakupki, albo cos porobie ze soba ;-) Ostatnio jestem zawalona treningami i nie tylko tymi z tanca, ale robie wiele innych. ;-) Mysle nawet o skorzystaniu z silowni Pure Health&Fitness ( www.purepoland.com) i skorzystac z uslug trenera personalnego ;-) Zainwestuje w swoje zdrowie i cialo, rzecz jasna ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz