czwartek, 22 marca 2012

dopiero co wrocilam z krotkiego 'urlopu' i juz mam znow dosyc pracy. pojechalam sobie do babci az na 4 dni i wrocilam jeszcze gorzej zmeczona niz pojechalam. :-( przesilenie wiosenne daje mi w kosc, ciagle chce mi sie spac i najgorsze ze boli mnie glowa :-(
ogladalam dzis fotki i filmiki z ubieglorocznych wakacji. doslownie posikalam sie ze smiechu ;-))) tak mi tego brakuje, ze mam nadzieje tylko, iz tegoroczne wakacje spedze rowniez w tym samym gronie osob. bo tamte byly wprost niezapomniane !
zdenerwowalam sie mocno, bo wszystko mi sie psuje :-( popsuly mi sie obie naraz karty pamieci do aparatu i to 5gb ! ;/ nie wiem czy mozna je naprawic czy nie, ale jestem zniesmaczona ta cala sytuacja.
mam ostatnio zle dni, nie moge na siebie patrzec, wszystko mnie denerwuje... :-(
jak wroci mi tylko dobry humor napisze taka notke jakiej nigdy nikt nie czytal :-D

Juz w nastepnej !
MOJE NAJWSPANIALSZE CUDENKA DO WLOSKOW oraz dlugo oczekiwane ROZDANIE ;-)
:*

1 komentarz:

  1. jesteś bardzo ładna :)świetny blog :) serdecznie zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba możesz dodać do obserwowanych :) dodaje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń