poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Z przykroscia musze stwierdzic, ze niestety, ale moje postanowienia marcowe nie znalazly odzwierciedlenia w zyciu codziennym... Zalamalo mnie pare spraw, stad brak efektu nastroju, nie trzymanie sie zupelnie postanowien i tak dalej.... jestem zla na siebie, bo TEN LEN ktory we mnie siedzi ciagle siedzi i nie chce wyjsc ! ;-/

Postanawiam jednak zaczac jeszcze raz i obiecalam sobie, ze tuz po swietach zajmuje sie razem z siostra zrzucaniem zimowej opony, zeby w wakacje nie wstydzic sie wyjsc w bikini ;-)
Zaczne powoli, bez ostrych diet niskoweglowodanowych, bez przesady. Przede wszystkim cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz CWICZYC ! Aktywnosc fizyczna nie tylko poprawia nasz wyglad i kondycje, ale takze wplywa pozytywnie na nasz nastroj ;-))) Nieraz jak pobiegalam wieczorem z moim M. pozniej japka sama mi sie cieszyla mimo zmeczenia ;-) Ja przede wszystkim mam problem z brzuchem, pupa i udami i bede musiala poswiecic im minimum 3 miesiece dobrego treningu, zeby wymodelowac pieknie. Z moim trybem zycia bedzie to bardzo ciezkie, ale DAM RADE ! A Was poprosze o wsparcie ;-)







Zawsze staralam dbac sie o wlosy, ale od pewnego czasu same odmowily posluszenstwa. Koncowki byly na tyle zniszczone, ze wygladaly jak stara miotła, wiec ostatecznie postanowilam podciac wlosy ok. 10 cm. Coz... widac ze sa o wiele krotsze, ale nie zalamuje mnie ten fakt, bo bardzo szybko mi odsrastaja :-)
Po konsultacji z Pania fryzjerka postanowilam pielegnowac wlosy profesjonalnymi kosmetykami.
Moimi ulubiencami stali sie :



CeCe SALON szampon oraz odzywka z wyciagiem z alg morskich
-delikatnie oczyszcza wlosy, lagodzi podraznienia skory glowy, i dziala przeciwzapalnie. odzywia wlosy i zapewnia prawidlowe nawilzenie, przywraca wlosom polysk i zdrowy wyglad- do nabycia w SuperPharm (ostatnio promocja 1000ml za 21 zł)
SLEEK LINE Balsam Repair&Shine z jedwabiem
-pielegnuje i dba o zdrowy wyglad wlosa, dziala odzywczo i antystatycznie, ulatwia rozczesywanie i modelowanie wlosow, efekt widoczny juz przy pierwszym uzyciu- allegro
WELLA THERMAL IMAGE - spray chroniacy przed wysoka temperatura
-pomaga chronic wlosy podczas stylizacji z urzadzeniami wydzielajacymi cieplo - allegro
MOJA NIEZASTAPIONA SZCZOTKA Z NATURALNYM WLOSIEM Z AVOVU
-przewspaniale wygladza wloski ;-)

Nazywam je swoimi cudenkami,bo w tak cudowny i wspanialy sposob odzywiaja, nawilzaja, wygladzaja i chronia moje wlosy, a juz nie wspomne jak przecudnie pachna (poza tymi CeCe - algi troche smierdza ), ze moge wachac je calymi dniami ;-)
Profesjonalne kosmetyki do wlosow najbardziej oplaca sie zamawiac przez internet bo na stoiskach sa bardzo drogie, podobnie w salonach fryzjerskich. ;-/

Za 2 tygodnie wybieram sie na farbowanie odrostow i chyba znow skusze sie na grzywke... ;-) troche mi jej brakuje :-( dodawala mi wiecej uroku, tak sadze i tak twierdza niektorzy moi znajomi. :-)
Mam milion pomyslow na minute, wiec boje sie sama co wymysle ;-)

1 komentarz:

  1. dziękuję Ci bardzo za komentarz :) nie no nie jestem zdolna, w sumie to niewiele umiem, tylko przerabiać, a tak to nigdy nic sama nie szyłam, ale mam nadzieję, że się nauczę i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń