poniedziałek, 26 września 2011

Moje włosy !

Bardzo czesto slysze od moich kolezanek, sasiadek, czy innych "Ale Ty masz dlugie wlosy!"
a zaraz potem "Oddaj mi troche!". Wiele z nich nie wierzy mi, ze to moje wlasne, ale tak wlasnie jest! To w 100 procentach moje wlosy ! ;-) Nie doczepialam, ani nie nosze peruczki ;-)
Generalnie po umyciu wygladaja tak ;-)
Przepraszam za takie zdjecie, ale zawsze ogarniam najpierw wlosy a pozniej cala siebie hehe, wiec tu jestem totalnie nieogarnieta ;-)
Niestety jak prawie kazda z Nas zmagam sie ze zniszczonymi koncowkami.
Wiem, ze wyglada to okropnie, ale jest to wynikiem mojego zrażenia sie do fryzjera. Otoz kiedys mialam troche krotsze wlosy niz teraz i poszlam do fryzjera. Poprosilam by podciela mi lekko koncowki, ale niestety zostaly one obciete do ramion ! Oczywiscie zdenerwowalam sie faktem iz przez kolejne pare lat bede musiala hodowac takie wlosy, ale los sie do mnie usmiechnal i wlosy zaczely baaaardzo szybko rosnac. ;-) w 2 lata urosly takie jak widac ;-)
Moje wlosy naleza do gestych, grubych i niestety zniszczonych przez prostowanie, ale na szczescie cierpia tylko koncowki ;-) Uzywam mase szamponow, odzywek i roznych wynalazkow. Do moich ulubionych naleza:

Syoss


Pantene

Gliss Kur

Jest ich znacznie wiecej, ale to zdecydowanie moja ulubiona TROJKA ;-)

Chcialam gerelanie cos w nich zmienic, ale znow boje sie nozyczek :-P Chce zostawic dlugosc wlosow, ale mysle nad cieniowaniem. Zawsze przeciez odrosna ;-)

3 komentarze:

  1. Masz wspaniałe włosy, nawet nie wiesz, jak ja Ci ich zazdroszczę! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo ;-) Na pewno odwiedze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne włosy!! moje stoją w miejscu;/ urosną za ramiona kawałek i dalej nie chcą;/

    OdpowiedzUsuń