poniedziałek, 12 listopada 2012

recenzja.


GOLDEN ROSE PARIS - lakier do paznokci numer 217


Od producenta:
Nie zawiera formaldehydu i toluenu - czyli tych najbardziej
szkodliwych substancji ;-)


Moja opinia:

Najpierw powiem ogolnie, jesli chodzi o moje zdanie co do lakierow tej firmy.
Strasznie mnie zawiodly lakiery z serii ' WITH PROTEIN ' poniewaz sa
bardzo malo napigmentowane, co oczywiscie sprawia, ze mozna zuzyc cala buteleczke
przy jednym malowaniu. I totez dlatego się do nich bardzo zniechęciłam i postanowilam 
ich wiecej nie kupowac, ALE ! Jak zwykle moje slowa zostaly rzucone na wiatr i slusznie,
bo w sklepie trafilam na promocje lakierów GR Paris. ;-) Nie moglam oprzeć
się temu przepięknemu zielononiebieskiemu odcieniowi ( moze bardziej odcien LAGUNA)
i szybko dołączył do moich ulubieńców !
W przeciwieństwie do swoich poprzedników jest lakierem DOBRZE napigmentowanym!
Dla malo wymagających daje rade przy pierwszej warstwie, ale że ja do takich
nie należe to pomalowałam warstw dwie - uznaje to za standard. ;-)
Fakt, ze na zdjęciach prześwitują białe końcówki paznokci, ale uwierzcie
mi, że w świetle dziennym tego nie widać.
Ma ładne trójkątne opakowanie i wygodną rączkę. Pędzelek też OK!
Cena to ok 6zł, więc bardzo atrakcyjna.

POLECAM!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz