czwartek, 22 listopada 2012

recenzja.

Jako, że nie trawie suchej skóry zawsze po kąpieli ją nawilżam
przeróżnymi balsamami. Mam ich w swojej szufladzie mnóstwo,
bo jak zwykle nakupowałam na zapas (hehe), ale zawsze się przydają
i nie potrafię przejść obok nich obojętnie O NIE ! ;-)
Do moich ulubionych dodałam ostatnio 


SORAYA PIĘKNE CIAŁO Celebrity (200ml)
(balsam do ciała rozświetlająco - nawilżający)
Jedwabna formuła balsamu stworzona została dla kobiet
o wyrafinowanym guście, ceniących komfort i zdrowy blask swojej skóry.
Balsam dekoruje ciało, otula je i rozpieszcza.
Poczuj się jak w swojej ulubionej sukience atrakcyjna, zadbana, pewna siebie,piękna.






ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM! 


Jest on dostepny w 3 wersjach
 (rozświetlająco - nawilżającywyszczuplająco-antycellulitowy,
poprawiający koloryt skóry (brązujący) ),
jednak ma takie samo przykłuwające uwagę opakowanie, więc można sie pomylić tak jak ja ;-)
Szczerze myślałam, że kupiłam ten wyszczuplająco-antycellulitowy, ale w 
domu dopiero się zorientowałam, że jednak nie. Nie załuję jednak wyboru,

ponieważ daje przecudowny efekt nawilżenia, wygładzenia, a złote drobinki, które się w nim znajdują pięknie rozświetlają skórę, a ja KOCHAM ten efekt!
Czy dzięki różowemu pieprzowi wyszczupla ? To ciężko mi stwierdzić, ale wiem, że na pewno ładnie napina i wygładza a to już duży plus ! 
Do tego wszystkiego pachnie obłędnie świeżutko i owocowo. 
Kosztuje zaledwie ok. 10 zł.

POLECAM POLECAM I POLECAM!

3 komentarze: