czwartek, 15 września 2011

Avon Katalog 13 ;-))

Dzis przyszedl do mnie katalog nr 13 ;-))
Jesli mam byc szczera to nie zachwycil mnie ten katalog niczym.
Owszem jest pare promocji, ale ogolnie prawie wszystko zdrozalo, malo jest w nim rzeczy przykuwajacych uwage.
Nowoscia jest Woda Perfumowana Little Red Dress ;-))
Znane juz wczesniejsze Little Black Dress i Little White Dress maja nowa siostre ;-)) Tym razem orientalno-owocowa o zapachu maliny, róży i drzewa sandalowego ;-))
Cena: 45,90

Jesli chodzi o jakiekolwiek wody z Avonu to od paru miesiecy strasznie kusza mnie Ice Sheers ;-))
Co katalog obiecuje sobie ze kupie, ale ciagle nie wiem ktory wybrac zapach ;-) Sa dostepne w 3 roznych: refreshing (sorbet gruszkowy,melon i wanilia), delicious (jeżyna,czarny pieprz, piżmo) oraz luscious (cytrusy, lilia i beza cytrynowa). Kosztuja tylko 19.90 wiec sa niedrogie. Moze ktos z Was mial juz ktoras z tych i chce mi doradzic zapach ;-)

Jest fajna promocja na kosmetyki Naturals. Kup jeden za 11,90 i zaplac za drugi 3,90 ;-)) Oczywiscie skorzystalam z tej promocji zamawiajac sobie arbuzowa mgielke do ciala (pieeeknie pachnie - probowalam) oraz waniliowe mleczko do ciala ;-)
Zapraszam do obserowania i komentowania ;-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz