niedziela, 25 września 2011

Taniec.!

Ostatnio troszke nudno w moim zyciu, gdyz prawie caly czas siedze w domu :(
Obecnie szukam pracy ;-) Od 8 pazdziernika zaczynam studia, takze koniec mojej nudy ! No ale w tygodniu nie wyrobie siedzac na pupie w domu !
Jestem podekscytowana pewna sprawa ;-) Otoz wracam na Taniec Nowoczesny ;-) Trenowalam go od dziecka w roznych szkolach, ale moim marzeniem zawsze byla szkola Agustina Egurroli ;-)
Gdy mialam 12 lat moje marzenia sie spelnily ;-) Od 12 do 16 roku zycia tanczylam tam Taniec Nowoczesny ;-) Dzieki ciezkiej pracy i obozom szybko awansowalam na poziom srednio-zaawansowany i gdy juz bylam tak blisko grupy zaawansowanej, niestety musialam przerwac nauke z powodow rodzinnych ;-(
Po dwoch latach wrocilam lecz tym razem na JAZZ, niestety moja przygoda z tym tancem trwala tylko pol roku, ale nie ukrywam, ze jak tylko polepszy sie moja sytuacja materialna od razu wracam i na ten styl tanca. ;-) Od srody mam pierwsze zajecia ;-) Nie moge sie juz doczekac. Znow obozy, znow wystepy i mistrzostwa ;-) Ahh.

Zawsze z tancem wiazalam moje zycie ;-) Kiedys chcialam zostac instruktorka, otworzyc swoja szkole, ale pozniej zdalam sobie sprawe z tego jak trudno jest byc osoba, ktora musi wytworzyc w swojej wyobrazni, slyszac jakas piosenke, cala wielka choreografie skladajaca sie w jedna calosc, jednoczesnie robiac z tego niezapomniane show, ktore zaprze dech w piersiach ogladajacym grupe widzom.
Ja niestety nie jestem na tyle kreatywna, ale za to jestem na tyle zdolna by uczyc sie krokow od innych, by pokazywac swoje emocje na scenie ;-)
O tancu moge pisac bez konca, bo to jest chyba rzecz ktora KOCHAM NAJBARDZIEJ !

Podczas mojej przerwy od pobierania lekcji tanca, kiedys poszlam do kina na film oczywiscie oparty na tancu. Wyszlam z kina ze lzami w oczach, zdajac sobie sprawe z tego, ze ja juz nie tancze.

Kocham ten film i moge go ogladac jeszcze kolejne setki razy, jednak wiem, ze NIE ZNUDZI MI SIE ON NIGDYYY PRZENIGDY !
Oprocz niego obejrzalam jeszcze dziesiatki filmow o tancu, ale to wlasnie do tego powracam najczesciej ! ;-)

1 komentarz: