czwartek, 15 września 2011

Moje pudeleczko ;-)

Czesc ;-) Niedawno zostalam konsultantka Avonu ;-)) Hihi chyba najwiecej sama kupuje jak na moj kosmetoholizm przystalo ;-)) Wczoraj zrobilam wirtualne zamowienie dla samej siebie na ok. 150 zl ;-) Kosmetyki to jedyna rzecz na ktora nie zaluje sobie pieniedzy.Wkoncu trzeba dbac o siebie i starac sie dazyc do perfekcji ;-)
Ostatnio bylam u babuni w Lipnie i oczywiscie z nudow obeszlam wszytskie sklepy ;-) Zainwestowalam tym razem w paznokcie. Kupilam pare lakierow, ktore pokaze Wam nizej, oraz dodatkow ;-D
Jak przyjdzie cale moje zamowienie z Avonu to tez napisze o nim notke ;-)
Znalazlam wczoraj w swoim pokoiku pudeleczko, ktore przeznaczylam na lakiery, ozdoby i wszystkie inne rzeczy do paznokci ;-))

Oto ono

Juz jest praaawie pełne. Niedlugo bedzie na pewno przepelnione :-P
Teraz tylko mysle jak je ladnie ozdobic ;-)

1 komentarz:

  1. fajny pomysł na bloga, szukałam takiego i znalałam :) wejdziesz na mojego ?
    http://optymistkaheeh.blogspot.com/ i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń